Menjava dobavitelja
Odjemalec lahko z menjavo dobavitelja vpliva na strošek oskrbe z električno energijo, plačilne pogoje in kakovost storitev dobave električne energije. Prihranek je možno doseči pri znižanju zneska za dobavljeno količino električne energije kot energenta. Strošek uporabe omrežja, višina prispevkov in trošarine se z menjavo dobavitelja ne spremenijo.
Pomembno
Postopek menjave dobavitelja je za odjemalca brezplačen in mora biti izveden v 21 dneh od vložitve popolne zahteve.
-
Izbira dobavitelja
Pri izbiri dobavitelja so v pomoč informativni podatki o višini letnih stroškov oskrbe z električno energijo, dostopni v spletni aplikaciji za primerjavo stroškov oskrbe z električno energijo. Spletna aplikacija prikazuje vse ponudbe dobaviteljev električne energije, ki jih v aplikacijo vnašajo dobavitelji.
-
Seznanitev novega dobavitelja o izbiri
Odjemalec posreduje izpolnjeno vlogo z minimalnim naborom podatkov novemu dobavitelju prek spletnega obrazca, elektronske ali navadne pošte oziroma vzpostavi telefonski kontakt ter izrazi namero o izbiri dobavitelja. Odjemalec lahko pooblasti novega dobavitelja, da v njegovem imenu izvede vse potrebne aktivnosti za uspešno menjavo dobavitelja.
-
Začetek dobave novega dobavitelja
Po zaključenem postopku menjave odjemalcu začne dobavljati novi dobavitelj v skladu s pogodbenimi določili izbrane ponudbe. Najkasneje 6 tednov po izvedeni menjavi prejme odjemalec zaključni račun, s katerim se poravnajo vse finančne obveznosti iz pogodbenega razmerja s prejšnjim dobaviteljem.
Odjemalec ima, ne glede na izbranega dobavitelja, pravico do plačila storitev dobave električne energije in uporabe omrežja z enotnim računom, na katerem uporabo omrežja zaračuna dobavitelj v imenu in za račun operaterja sistema. Na enotnem računu so prav tako zavedene postavke iz naslova plačila prispevkov in trošarine.