Obvestilo za stranke
Seznanjamo vas z Odlokom o začasnih ukrepih za zmanjšanje tveganja okužbe in preprečevanje širjenja nalezljive bolezni COVID-19 v upravnih zadevah, ki velja od 11. 12. 2020, in določa da se v upravnih postopkih in odločanju v upravnih zadevah začasno uvedejo naslednje spremembe:
- vlaganje vlog je mogoče po elektronski poti brez kvalificiranega elektronskega podpisa (stranke se lahko identificirajo z EMŠO, davčno številko ali drugim enoličnim identifikatorjem, ki ga za potrebe elektronskega poslovanja določi organ);
- omeji se možnost vlaganja (pisnih in ustnih) vlog neposredno pri pristojnem organu za sprejem vloge. (vložnik jih lahko pošlje po pošti ali po elektronski poti; v primeru fizične vložitve vloge, je skladno z odlokom potrebna predhodna najava preko telefona (02) 234 03 00 ali elektronskega naslova info@agen-rs.si);
- organ lahko iz ustne obravnave ali drugih procesnih dejanj izključi zainteresirano javnost, če je to potrebno zaradi varovanja zdravja;
- pregledovanje dokumentov upravne zadeve v prostorih organa se ne izvede, če je upravičeni osebi mogoče zagotoviti izvrševanje te pravice tako, da se ji pošlje (fizično ali elektronsko) kopijo dokumentov zadeve,
- vročanje odločb, sklepov in drugih dokumentov se lahko opravi tudi z vložitvijo v elektronski predal, ki ni varen;
- izjemoma se dovoljuje podaljšanje roka za izpolnitev (materialne) obveznosti, ki je določena s posamičnim upravnim aktom (odločbo ali sklepom), če stranka v zahtevi za podaljšanje roka ustrezno utemelji, da obveznosti ne more pravočasno izpolniti zaradi tveganja okužbe ali preprečevanja širjenja nalezljive bolezni.
Odlok velja do preklica epidemije oziroma največ tri mesece.